سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساخت خانه ویلایی دو بلکس در کوهسار

طیف وسیعی از طرح های منزل یک طبقه شما را تحت تأثیر قرار می دهد. Ben Trager Homes طیف وسیعی از طراحی خانه های یک طبقه سفارشی را برای رضایت از سبک زندگی شما و همچنین بودجه شما ارائه می دهد.

همه ما می دانیم که ساخت یک خانه واحد سطح گزینه ای مقرون به صرفه تر از انتخاب مسکونی دو طبقه است ، اما نباید شما را از داشتن یک برنامه کفپوش زنده و کاربردی که همچنان تحت تأثیر قرار می دهد ، باز دارد.

Ben Trager Homes اطلاعات مهم دیگری را ارائه می دهد ، و شما تعجب می کنید که چگونه بسیاری از وسایل اضافی قابل چشمگیر را می توان در خانه های تک طبقه ای با کیفیت ساخته کرد

 جذاب هستند - از "آشیانه های خالی" که به دنبال کوچک کردن خانه فعلی خود هستند ، به والدین با فرزندان خردسال که ترجیح می دهند یک طبقه کف با اتاق خواب و اتاق های زندگی در همان سطح داشته باشند.

در Ben Trager Homes فواید ساخت خانه یک طبقه را درک می کنیم و می دانیم که مشتریان پاداش زمان ساخت سریعتر و کاهش هزینه ها را به دست می آورند.

 

تیم طراحی با تجربه ما در ایجاد خانه ای سفارشی و با کیفیت کمک خواهد کرد - از همه اینها ، دلیلی وجود دارد که ما اعتبار خود را انجام دهیم!

گروه معماری آرسس با داشتن یک تیم طراحی با تجربه می فهماند که می داند ساخت خانه یک طبقه باید انعطاف پذیری طراحی را ارائه دهد.

صرف نظر از طراحی منزل شما ، ساختن یک خانه یک طبقه با بن تراور منزل شما را از داشتن وسایل و لوازم جانبی عالی ، بالاترین سطح کاردستی ، ارتفاعات شیک ، با خدمات استثنایی و با قیمت رقابتی تضمین می کند.

 

ما بیشتر موارد مهم را ارائه می دهیم ، با رعایت بهترین شیوه های ساخت و ساز و استخدام متخصصان تجاری واجد شرایط برای طراحی و ساخت خانه ای که با افتخار از آنها به عنوان خانه دعوت خواهید کرد.

طرح های منزل یک طبقه  مزایای بسیاری را ارائه می دهد. زندگی در سطح بدون پله ها و مناسب برای خانواده هایی که فرزندان خردسال و زوج های (و مجردها) با سن خود دارند. زندگی در یک سطح همچنین ارتباط بین زندگی داخل و خارج از خانه را تقویت می کند و باعث می شود یک جریان یکپارچه بین تمام مناطق خانه فراهم شود. Mincove طیف گسترده ای از برنامه های خانه یک طبقه را ارائه می دهد. ما طرح هایی داریم که از عرض بلوک 10 متر ، 12.5 متر ، 15 متری و فراتر از آن استفاده شده است. در واقع حتماً یک خانه Mincove وجود دارد که متناسب با سایت شما باشد. همراه با ساخت و ساز های با کیفیت و عالی  گروه معماری آرسس ، تمام طرح های ما خانه ای خلاقانه و زیبا را ارائه می دهند که با افتخار از خانه می خواهید.