سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساخت ویالا ارزان در کوهسار و کردان

آیا ساخت یک خانه 2 طبقه ارزان تر است؟

بستگی دارد 2 خانه داستان پتانسیل دارندهزینه کمتری داشته باشند ، زیرا معمولاً به کارهای زیربنایی و سقف سازی کمتری نیاز دارند. گفته می شود ، عوامل زیادی در هزینه ساخت خانه مانند مکان ساختمان ، کیفیت ساخت و اندازه ، چیدمان و جزئیات نقشه خانه که شما از آن ساخته اید ، کمک می کند. به این شکل فکر کنید: اگر هزینه یک عامل نبود ، آیا یک خانه داستانی مجرد یا یک خانه دو طبقه را می خواهید؟ وقتی جواب آن را گرفتید ، به سازنده خانه خود بگویید ، "این همان چیزی است که من می خواهم. حال ، چگونه می توانم هزینه های ساخت و ساز را حفظ کنم؟" علاوه بر این ، در اطراف خود خرید کنید و ببینید چه نوع زمین در محل ساخت مورد نظر شما موجود است. به عنوان مثال ، اگر می خواهید در موقعیت مکانی X زندگی کنید ، اما موقعیت مکانی X فقط تعداد زیادی از آن ها 25 فوت است ، احتمالاً می خواهید یک طرح خانه 2 یا 3 داستان را انتخاب کنید ، زیرا اکثر طرح های داستانی متناسب نخواهند بود!

برنامه های خانه چقدر است؟

به طور متوسط ??، شما می توانید انتظار داشته باشید که بین 1100 تا 1300 دلار برای یک خانه برنامه هزینه کنید. توجه: ما ضمانت قیمت کم ارائه می دهیم تا بتوانید با اطمینان خرید کنید.

آیا خرید یا ساخت خانه ارزان تر است؟

به طور کلی خرید خانه ارزان تر از حداقل ساخت آن ارزان تر است (حداقل در جلو). گفته می شود ، جوانب مثبت و منفی به هر دو متصل هستند. مثالهای زیر را ببینید.

  1. ساختمان PRO: کمال. ساخت یک خانه کاملا جدید از یک طرح خانه به شما این امکان را می دهد که از ابتدا طرح دقیقی ، فیلم مربع و امکانات مورد نظر خود را بدست آورید. (واقعیت سرگرم کننده: تقریباً تمام برنامه های خانه ما قابل تنظیم هستند. بنابراین ، حتی اگر نمی توانید یک طرح کف پیش کشیده را پیدا کنید که 100? ایده آل باشد ، به احتمال زیاد می توانید یک طراحی تقریباً کامل را اصلاح کنید تا این رویای شما شود. خانه.)

  2. ساختمان CON: هزینه های پیش رو احتمالاً بیشتر خواهد بود. براساس  ، ساختن یک خانه معمولاً بین 150،635 دلار - 444،315 دلار هزینه دارد (با صاحبان خانه گزارش می شود که "متوسط ??هزینه ساخت خانه جدید 296.828 دلار می آید"). در همین حال ، قیمت متوسط ??فروش خانه 237،000 دلار است "، طبق گفته ، از تاریخ 31 آگوست 2019. لطفا توجه داشته باشید که هزینه خرید خانه و ساخت خانه بسته به موقعیت مکانی ، انتخاب مواد و غیره بسیار متفاوت است.

  3. Building PRO: همه چیز جدید است! خانه های جدید با نام تجاری معمولاً نیاز به تعمیرات کمتری نسبت به خانه های قدیمی قدیمی دارند.

  4. ساختمان CON: زمان. ساخت خانه خود بیش از خرید ملک موجود بیشتر طول می کشد.

  5. ساختمان PRO: افتخار. در حالی که بسیاری از مردم می توانند فریفتند که آنها "یک خانه را خریداری کردند" ، فقط افراد فوق العاده باحال می گویند که خانه خود را رویای خود را می سازند!

بهترین وب سایت برای برنامه های خانه چیست؟

 بهترین است. چرا؟ از آنجا که ما موجودی گسترده ای از طرح های خانه ارائه می دهیم که بسیاری از آنها توسط معماران مشهور جهان طراحی شده اند. ما همچنین با افتخار ارائه دهنده خدمات برتر مشتری ، خدمات اصلاح طرح خانه ، هزینه ساخت گزارش و قیمت رقابتی هستیم. خواه به دنبال یک خانه ساده ، یک خانه برای خانه های لوکس یا چیز دیگری هستید ، ما مطمئناً طرحی را برای شما مناسب خواهیم داشت. توجه داشته باشید: ما همچنین دارای برنامه های دوبلکس و چند خانه خانوادگی و همچنین گاراژها ، برنامه های آپارتمان گاراژ و موارد دیگر هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 1-800-913-2350 تماس بگیرید.

بهترین طراحی منزل چیست؟

برنامه های طبقه باز از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، زیرا خط چشم اندازی از آشپزخانه تا محل زندگی اصلی را فراهم می کند. صاحبان خانه تمایل دارند از این نوع طراحی قدردانی کنند ، زیرا این امکان را فراهم می کند تا سرآشپز خانه در هنگام تهیه وعده های غذایی و میان وعده ها با کودکان و مهمانان ارتباط برقرار کند. گفته می شود ، هیچ "بهترین طراحی خانه" رسمی وجود ندارد ، زیرا همه سلایق و الزامات مختلفی دارند.

برای ساخت خانه چه برنامه هایی لازم است؟

برای ساختن یک خانه ، به برنامه های ساختمانی نیاز دارید. هنگامی که مجموعه ای از برنامه ها را از ما سفارش می دهید ، بسته شما معمولاً شامل ارتفاعات بیرونی ، پلان (های) طبقه ، طرح و پایه و اساس ، طرح سقف ، بخش های ساختمان و جزئیات ، برنامه های برقی و یادداشت ها و صفحه (های) جزئیات می باشد. از سازنده خانه و بخش ساختمان خود بخواهید که آیا برای پروژه و منطقه خاص شما شرایط لازم دیگری وجود دارد یا خیر. به عنوان مثال ، ممکن است شما نیاز داشته باشید:

  1. تمبر - سهام سهام (مانند برنامه های ارائه شده در HousePlans.com) یک مهر حرفه ای ضمیمه ندارد. اگر واحد ساختمان شما به یکی از آنها نیاز داشته باشد ، آنها فقط یک تمبر را از یک حرفه ای مجاز در دولتی که قصد ساخت آن را دارید ، می پذیرند. در این حالت ، شما نیاز به برنامه های منزل خود را به یک مهندس محلی یا معمار برای بررسی و تمبر می دهید. علاوه بر این ، اگر قصد ساخت خانه ای در نوادا را دارید ، برنامه های خانه شما طبق معمول طبق قانون باید توسط یک معمار دارای مجوز نوادا تهیه شود.

  2. نقشه سایت ، که نشان می دهد خانه در آن ملک واقع خواهد شد

  3. پرتوهای به اندازه کافی برای بارهای بام اختصاصی برای منطقه شما

  4. طراحی سپتیک با فرض اینکه تعداد زیادی شما توسط سیستم فاضلاب بهداشتی ارائه نمی شود

  5. برای رعایت کدهای انرژی خاص در منطقه

  6. یک مهندس ساخت و ساز دارای مجوز ایالتی برای تجزیه و تحلیل طراحی خانه شما و ارائه نقشه ها و محاسبات اضافی ، با فرض اینکه شما در مکانی که دارای قوانین سخت افزاری مهندسی است مانند فلوریدا (طوفان) یا کالیفرنیا (زمین لرزه) در حال ساخت هستید.

آیا برای ساختن خانه به طرح های دیگر احتیاج دارید؟

آره. طرح های خانه (همچنین به آن "نقشه خانه" ، "نقشه خانه" ، "نقشه های کف" و غیره گفته می شود) برای ساختن یک خانه لازم است.

چگونه می توانم یک طرح کف تهیه کنم؟

مگر اینکه شما یک معمار حرفه ای یا طراح نقشه خانه باشید ، ایجاد نقشه خانه خود توصیه نمی شود. گفته می شود ، اگر ایده ای راجع به آنچه دوست دارید در یک خانه طراحی کنید ، احساس می کنید آن را به بهترین شکل ممکن ترسیم کنید (به معنای واقعی کلمه می توانید این کار را روی دستمال انجام دهید). سپس نقشه را برای ما ارسال کنید و به ما کمک کنید تا آن را به یک طرح خانه حرفه ای تبدیل کنید.

برنامه طبقه معمولی چیست؟

در حالی که برنامه های کف خانه به هر شکل ، اندازه و سبک می آید ، برنامه های طبقه مخصوصاً محبوب ما بین 1500 تا 2500 متر مربع است. عناصر طراحی داغ شامل: یک یا دو داستان از فضای زندگی ، برنامه های کف باز ، استاد سطح اصلی هستند سوئیت ها ، حمام های مستر اسپا ، حمام های مجهز به اتاق ، حمام های جک و جیل ، فضای نشیمن در فضای باز و اتاق های حمام دارای فضای ذخیره سازی. با توجه به سبک های معماری ، صنایع دستی و مزرعه مدرن بسیار مرسوم هستند.

چه کسی طرح خانه ها را ایجاد می کند؟

معماران و طراحان نقشه خانه طرح هایی را برای خانه ها ایجاد می کنند. اگر قصد ساخت خانه شخصی خود را دارید ، پیشنهاد می کنیم به سایتی مانند  و یک طرح از قبل ترسیم شده را انتخاب کنید ، زیرا این کار معمولاً راحت تر و ارزان تر از مراجعه به یک معمار یا طراح و داشتن آنها نقشه جدیدی است. خراشیدن اگر نمی توانید یک طرح خانه از پیش طراحی شده پیدا کنید که تمام نیازهای شما را برآورده کند ، در مورد شخصی سازی از ما سؤال کنید (تقریباً کلیه طرحهای خانه ما می توانند برای رفع نیازهای شما اصلاح شوند). اصلاحات مربوط به برنامه خانه معمولی عبارتند از: اضافه کردن یا از بین بردن اتاق خواب یا حمام. تغییر پایه و اساس ، فریم بندی ، رد پایی یا زمین پشت بام. گسترش گاراژ؛ و تقریباً در مورد هر چیز دیگری که می توانید به آن فکر کنید. 

چگونه می توانم هنگام ساختن خانه پس انداز کنم؟

  1. آن را ساده نگه دارید - یک طرح خانه کوچک را انتخاب کنید تا از آن ورزش رد پایی ساده و طراحی داخلی ساده استفاده شود.

  2. مکان ، مکان ، موقعیت مکانی - یک مکان نسبتاً ارزان ساختمان را انتخاب کنید (به طور معمول ، شهرهای بزرگ و مناطق ساحلی گران تر از مناطق روستایی و حومه). علاوه بر این ، قبل از خرید آن ، اطمینان حاصل کنید که سازنده خانه شما در تعداد زیادی از فروشگاه خود بررسی و علامت گذاری کرده است.

  3. برای تهیه گزارش برای برنامه خانه ای که قصد خرید آن را دارید هزینه ای دریافت کنید تا بدین ترتیب بدانید که پیش بینی می شود هزینه های احتمالی چه هزینه هایی را شامل می شود. FYI: شما می توانید هزینه ای را برای تهیه گزارش برای هر طرحی که در  مشاهده می کنید 

  4. انتخاب های هوشمندانه انجام دهید - مواد اقتصادی را انتخاب کنید که زیبا به نظر می رسد اما بانک را خراب نمی کند. علاوه بر این ، از سازنده خود بخواهید که آیا می توانید از مواد ادعا شده / استفاده شده دوباره استفاده کنید (بررسی کنید که آیا یک زیستگاه برای بشریت در منطقه شما وجود دارد یا خیر) را بررسی کنید.

  5. DIY - اگر در زمینه های خاصی از قبیل نقاشی ، محوطه سازی ، انجام کارهای برقی و غیره تجربه دارید ، از سازنده خانه خود بخواهید که در کجا می توانید برای صرفه جویی در هزینه های کار خود اقدام کنید.

  6. یک سازنده خوب خانه را استخدام کنید که با محل ساختمان شما آشنا باشد. وبلاگ  بخوانید 

  7. به موقع تصمیم بگیرید و با آنها هماهنگ شوید. به عنوان مثال ، اگر سازنده شما باید تا هفته آینده انتخاب کفپوش در مجموعه اصلی خود را بداند ، حتما آن مهلت را رعایت کنید. علاوه بر این ، بعد از اینکه کفپوش (یا هر چیز دیگری) از قبل سفارش داده شده یا نصب شده است ، نظر خود را در مورد رنگ ، مواد و غیره تغییر ندهید.

  8. به رنگ سبز بروید - از سازنده خانه خود بخواهید که چگونه خانه خود را به عنوان انرژی بیشتری کار کند تا در هزینه های گرمایشی ، سرمایش و روشنایی در جاده صرفه جویی کند.

  9. یک نقشه خانه از قبل ترسیم شده را از سایتی مانند سایت خود انتخاب کنید ، زیرا این کار معمولاً ارزانتر از درخواست یک معمار یا طراح برای ایجاد طرحی از ابتدا است.

آیا خرید زمین و ساخت خانه ایده خوبی است؟

آیا یک خانه 1000 فوت مربع کوچک است؟

اکثر مردم خانه 1000 متر مربعی کوچک را در نظر می گیرند. از طرف دیگر ، همه چیز نسبی است. به عنوان مثال ، اگر از یک آپارتمان 300 متر مربع به خانه 1 هزار متر مربع در حال حرکت هستید ، 1000 متر مربع ممکن است احساس بزرگی کنید!

چه ایالت ها اجازه می دهند خانه های ریز و درشتی داشته باشند؟

توجه داشته باشید که قوانین و مقررات ساختمانی در بخش های مختلف ایالت می تواند متفاوت باشد. برای بهترین و به روزترین اطلاعات در مورد منطقه خاص خود ، پیشنهاد می کنیم با بخش برنامه ریزی / منطقه بندی محلی خود تماس بگیرید. دقیقاً برای آنها توضیح دهید که می خواهید خانه ریز و درشت خود را بسازید. علاوه بر این ، توصیف کنید که چه نوع خانه ریز و درشتی را که قصد ساخت دارید (مثلاً آیا پایه ای خواهد داشت یا روی چرخ های آن قرار خواهد گرفت) ، و اینکه چه اندازه مربع از خانه کوچک شما (ویژگی شما برای تعریف "کوچک" ممکن است با آنها مطابقت نداشته باشد) توضیح دهید. . سرانجام ، اگر محله ای که قصد ساخت آن را دارید می تواند یک HOA (انجمن صاحبان خانه) داشته باشد ، همچنین با آنها تماس بگیرید.